LOCALITZACIÓ

C/ Pare Andrés Ivars 21, Baix (Centre Urbà)
Avinguda de la Marina 307 (Zona Costa)

De dilluns a divendres, 8:30h a 14:30h

965 73 11 12

oac@ajbenissa.es
FUNCIONS
L’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC) té com a funció principal oferir a la ciutadania tota la informació, atenció i suport necessaris per tal que pugui realitzar les seues gestions amb l’Ajuntament de la manera més eficaç, accessible, còmoda i propera possible.
Les seues tasques inclouen:
- Registre de documents.
- Assistència per a l’accés electrònic a la Carpeta Ciutadana i/o la Seu Electrònica.
- Enllaç entre la ciutadania i la resta d’administracions públiques a través del Sistema d’Interconnexió de Registres (SIR) (Finestreta Única).
- Punt de Registre d’Usuari (PRU) i gestió de certificats digitals.
- Atenció al Padró Municipal d’Habitants.
- Recollida de suggeriments i reclamacions.
REGIDORA
Celia Ausias Tent

celiaausias@ajbenissa.es
