Teulada Moraira i Benissa units en la promoció del ‘racó mediterrani’

•    L'objectiu últim de la col·laboració entre les administracions és el de conjuminar esforços i racionalitzar els recursos.
•    Jorge Ivars: “Units som capaços de crear un producte més atractiu per als turistes”.
•    Adrián Ruiz: “Pretenem transmetre la imatge d'un territori amb garanties de seguretat”

No és la primera ocasió en la qual els municipis de Teulada Moraira i Benissa s'han agafat de la mà per a desenvolupar algun tipus de col·laboració administrativa. Comptem amb nombrosos antecedents en l'àmbit cultural, esportiu o turístic, però mai abans tots dos territoris s'havien unit per a posar en marxa una acció promocional d'aquestes característiques. 
Sota el lema ‘Nuestro rincón, tu destino’ els departaments de Turisme de les dues localitats costaneres pretenen oferir una escapada indispensable durant aquest estiu a un espai tranquil, acollidor i amb grans garanties de seguretat. Dues destinacions que són capaces de fusionar una atractiva oferta de cales i platges amb un ampli ventall d'opcions culturals, gastronòmiques i d'esport a l'aire lliure. Menjar un ‘arròs a banda’ amb la vista posada a la platja del Portet, fer una ruta de senderisme pel passeig ecològic, bussejar pels fons marins de tot el litoral o perdre's en el centre històric medieval de Benissa són només algunes de les activitats de les quals podran gaudir totes aquelles persones que decidisquen triar aquest enclavament paradisíac de la Marina Alta per a les seues vacances aquest pròxim estiu.
La campanya, enfocada estratègicament en el turisme de proximitat, ha sigut ideada i dissenyada per a la seua difusió en plataformes digitals, xarxes socials i mitjans especialitzats amb l'objectiu d'optimitzar al màxim tots els recursos. Segons ha declarat el màxim responsable a l'Ajuntament de Benissa, Jorge Ivars, “es tracta d'una acció que naix de l'escolta activa al sector turístic a Teulada-Moraira i Benissa”. Com ha recordat Ivars, “el turisme i la promoció econòmica no entenen de colors polítics”. Al que ha afegit: “units som capaços de crear un producte molt més atractiu per als potencials visitants”. 
Per part seua, el dirigent teuladí, Adrián Ruiz, ha volgut agrair la predisposició a una iniciativa que naix de la seua regidoria i que buscar crear una sinergia més gran, més potent i allunyada de qualsevol mena de rivalitat. Segons Ruiz, amb aquesta proposta publicitària “aconseguirem fidelizar i captar potencials turistes per al futur”. I és que, amb la situació conjuntural que travessa el nostre país, és fonamental oferir un producte realment atractiu. Ruiz ha tancat la seua intervenció manifestant que “pretenem transmetre la imatge d'un territori amb garanties de seguretat”.